A városvezető Facebook-bejegyzésében közölte, Paks Város Önkormányzata idén mindhárom benyújtott pályázatával gyémántot érdemelt, így összesen már 12 db városmarketing gyémánt díjat hozott el az elmúlt évek alatt a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet által meghirdetett pályázaton. Az egyik díjat a rendezvény-esemény kategóriában nyerte el a Paksi BorBála rendezvény. Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a TraffiŰPaks mobilapplikáció nyerte el a gyémánt díjat. A harmadik díjat marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati kategóriában adták át, melyet a Telepaks televízió Az eltűnt városkép nyomában című helytörténeti magazinja nyert el. Szabó Péter azt írta, a nyertes pályázatokkal egyúttal szeretné megköszönni a Csengey Dénes Kulturális Központ, a TelePaks Médiacentrum és a Paksi Közlekedési Kft. innovatív munkáját.