A Mezőföldvíz Kft. 2023-ban is folytatja a 2021-ben és tavaly megkezdett költséghatékonyságot növelő informatikai fejlesztéseket, melyek a fogyasztók számára folyamatosan kényelmesebb ügyintézést tesznek lehetővé. Az innovatív megoldások révén a vízmérő állásokat mára már kényelmesen, néhány kattintással diktálhatják be az ügyfelek a társaság honlapján. A fejlesztések következő állomásaként a Mezőföldvíz Kft. tervezett informatikai leállást hajt végre ma délután 4 órától várhatóan január 31-e, kedd este 6 óráig, amikor a régi szervereket leállítják, így ez idő alatt a rendszereik nem lesznek elérhetőek, köztük a telefonos ügyfélszolgálat sem. Az informatikai leállás a dunaújvárosi ügyfélszolgálat működését nem érinti. A karbantartás ideje alatt a társaság ügyfélszolgálati irodáiban a pénztári pénzbefizetés szünetel, az egyéb személyes ügyintézés zavartalanul történik. A változatlan nyitvatartással működő ügyfélszolgálatokon a munkatársak a felmerülő ügyféligényeket a szokásos dokumentumok segítségével intézik. Az informatikai leállás a honlap működését és a mérőállás online diktálását nem érinti. Az ügyfelek a mérőállás online diktálását a www.mezofoldviz.hu címen, a vízóraállás bejelentése menüpontok alatt érhetik el. Ez azt jelenti, hogy immár nem kell személyesen az ügyfélszolgálatra menni a mérőállás diktálásához, vagy telefonon hívni a szolgáltatót. A honlapon történő ügyintézéssel időt és pénzt takaríthatnak meg az ügyfelek.