Változott a NAV ügyfélfogadása

Megváltoztatták az ügyfélfogadási szabályokat a NAV-nál – tette közzé a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Tolna megyei Igazgatósága. Mint ahogy közleményükben kifejtették, az ügyfelek és a hivatal munkatársai védelme érdekében csak szigorú óvintézkedések mellett biztosított a személyes ügyfélfogadás. Az adóhivatalnál szinte minden ügy intézhető elektronikusan, illetve a magánszemélyek postai úton is rendezhetik adóügyeiket. A koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében a NAV ügyfélszolgálatain az ügyfélfogadás ütemezetten történik, a várótermekben annyi ügyfél tartózkodhat, hogy a másfél méteres védőtávolság biztosított legyen. Személyes ügyintézéskor kötelező az orrot és szájat is eltakaró maszk használata. Személyes ügyintézéshez időpontfoglalásra a NAV honlapján van lehetőség. Az ügyféltérben kísérő csak kivételesen indokolt esetben, például tolmács vagy mozgáskorlátozott kísérője tartózkodhat. Meghatalmazással más adóügyei is intézhetők, így elegendő egy főnek felkeresnie az ügyfélszolgálatot.