Szigorítanak az ügyintézés menetén

Közleményt adott ki Paks Város Önkormányzata a polgármesteri hivatalban történő ügyintézés és a munkavégzés módosított szabályairól. A lakosságra vonatkozó legfontosabb változás, hogy a fertőzésveszély minimalizálása érdekében csak előzetes időpontfoglalással intézhetik ügyeiket, amely telefonon a 0675/500-500-as számon, valamint online időpontfoglalással a város honlapján a www.paks.hu címen tehető meg. Az ügyintézés során egy ügyintézőnél egy ügyfél tartózkodhat csak, a maszk viselése kötelező. Amennyiben az időjárás engedi, várakozni a hivatal épületén kívül kell, rossz idő esetén a hivatal aulájában egyszerre csupán két ügyfél tartózkodhat. Egyes munkakörökben dolgozók távmunka formájában végzik el feladataikat. Az új szabályok a mai naptól érvényesek.