Az MVM Csoport új stratégiája meghatározásra került

Az MVM Csoport meghatározta új stratégiáját, amellyel azt a jövőt tervezik elérni, ami sokkal komplexebb és még több kihívást tartalmaz. A cég tagadhatatlanul megkerülhetetlen szereplőjévé vált a gazdaságnak, hiszen a 4,2 milliós közvetlen ügyfél szám, az évi 1700 Mrd forintos árbevétele és az éves 40 TWh villamosenergia-értékesítés is ezt tükrözi. A cégcsoport a megfizethető és tiszta energia biztosítását tűzte ki célul, mindezt úgy, hogy a 21. század követelményeinek és ügyfél elvárásainak megfelelően a fenntarthatóság jegyében tegye mindezt. Az új stratégiájukról tartott előadást Kóbor György, az MVM Csoport elnök-vezérigazgatója Budapesten az Energiapolitika 2000 Társulat hétfő esti alkalmán. Az MVM Csoport stratégiájában épít az új generációkra – mondta el a cég első embere.

Kóbor György

Versenyképességének megtartása miatt számos új tervekkel készülnek a következő évekre. A tiszta és klímabarát energia előállítását nemcsak a Paksi Atomerőműn keresztül biztosítják, hanem növelik naperőműveik számát is többek között, azaz a megújulók is fontos szerepet játszanak portfóliójukban. Az atomerőmű fő bázisa továbbra is, hogy az ország ellátásbiztonságának fenntartásában vezető szerepet töltenek be. A karbon semleges megoldásokra építő energia- és infrastruktúra szolgáltató szerepét a jövőben is őrizni akarják. Az MVM új jövőképéről részletesebben vasárnapi AKT című magazinunkban számolunk be.