A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet által meghirdetett pályázaton mindhárom benyújtott pályázatával Városmarketing Gyémánt díjat nyert Paks Város Önkormányzata. A marketing szakma legnagyobb eseményének számító Marketing Summit Hungary rendezvényen elért eredményről sajtótájékoztatót tartott a témában a Városházán Szabó Péter polgármester, melyen elhangzott: Paks városa eddig összesen 12 Városmarketing Gyémánt díjat zsebelt be. Idén Rendezvény-esemény kategóriában a Csengey Dénes Kulturális Központ Paksi BorBála programja vitte el a pálmát, részletezte Márkus Zalán, a Csengey Dénes Kulturális Központ ügyvezető igazgatója.
Márkus Zalán
Marketing kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a Paksi Közlekedési Kft. a TraffiPaks mobil applikációja lett a gyémánt díjas. A két és fél éve indult tömegközlekedési megoldás fejlesztéseiről Tavi Tamás, a Paksi Közlekedési Kft. ügyvezetője beszélt.
Tavi Tamás
Marketingstratégia, márka és identitás építési, arculati programban a Telepaks Médiacentrum Az eltűnt városkép nyomában című helytörténeti magazinja lett gyémánt díjas, melynek operatőre Babai István és Tóth Norbert, szerkesztője dr. Hanol János.
dr. Hanol János