Megtartotta idei első ülését a Tolna Megyei Önkormányzat Közgyűlése. Az ilyenkor szokásos költségvetési rendelet is terítékre került, amelyet a grémium a további napirendi pontokkal együtt elfogadott. Több, mint 1,8 milliárd forint biztosítja az önkormányzat működését és feladatellátását az idei évben. Tolna megye népszerűsítése a célja az önkormányzat marketingtevékenységének, amely kapcsán terv is készült a 2022. évre vonatkozóan. A Közgyűlés korábbi döntése alapján marketing stratégia született, hogy egy hosszútávú népszerűsítési folyamat vehesse kezdetét. Számos célkitűzést nevesítettek, köztük az itt élő emberek elvándorlásának mérséklését, helyben maradásuk ösztönzését, turisztikai mutatók javítását vagy az identitás erősítését. A marketing terv célja, hogy ezek megvalósításához eszközöket rendeljen, és feltérképezze a további lehetőségeket. Ezek ismeretében célirányos és hatékony munka veheti kezdetét a Tolna109 koncepció – mint jelen ciklusprogram – beteljesítése érdekében. Fehérvári Tamás elnök szerint rendkívül példás a közgyűlési tagok partneri hozzáállása és konstruktív munkája. Ezeknek hála: a jelen ciklus is a megyegyarapításról szól, ugyanúgy ahogy az elmúlt időszak sikeres fejlesztő, közösségépítő és identitáserősítő munkája. A TOP által biztosított források pedig megfelelően segítik mindezt – olvasható a Tolna Megyei Önkormányzat honlapján.