A Nemzeti Adó- és Vámhivatal szekszárdi központi ügyfélszolgálata 2020. március 18-ától heti 25 órában várja az ügyfeleket. A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A szekszárdi központi ügyfélszolgálat módosított nyitvatartása:
hétfő -08.30 16.00
kedd -08.30 12.00
szerda -08.30 16.00
csütörtök -08.30 12.00
péntek -08.30 11.30
A NAV ügyfélfogadás a kormányablakokban 2020. március 19-étől átmenetileg szünetel. Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.